loading...

طراحی لوگو ، طراحی گرافیک از جنس وبلاگ من !

بازدید : 61
يکشنبه 16 خرداد 1400 زمان : 21:27

پیتزا را پایین بگذارید: در حالی که این ماده غذایی خوب و پخته ممکن است OG تحویل باشد که نمی توان گفت رقابت فزاینده خوشمزه ای ندارد. در اینجا ما نمونه های مارک تحویل غذا را که ارزش بازاریابی ستاره های میشلن را دارد ، از جمله بسته بندی های نوآورانه و سازگار با محیط زیست ، تجارب غذای شخصی و چپستیک های بسته بندی نشده ، بررسی می کنیم. حالا ، بیایید حفاری کنیم

ظهور مارک تحویل غذا
-
مطمئناً ، همه ما یک وعده غذایی خانگی را دوست داریم ، اما صرفه جویی در وقت در تحویل غذا ، آن را به گزینه ای محبوب برای والدین پرمشغله ، حرفه ای های بیش از حد متعهد و آن دسته از ما تبدیل می کند که امتحان شام امشب را نداریم. راحتی ، کارایی و سلیقه ای ناپسند باعث شده خدمات تحویل غذا به عنوان یک صنعت جهانی رونق بگیرد.

وقتی برنامه هایی مانند GrubHub و Uber Eats وارد زندگی ما شدند ، سفارش غذا به آستان شما از همیشه آسان تر شد. رستوران هایی که قبلاً تحویل نمی دادند ، توانایی این کار را داشتند بدون اینکه در واقع رانندگان را استخدام کنند. اما این قبل از سال 2020 بود. ناگهان هیچ کس نمی توانست برای غذا خوردن بیرون برود و غذا خوردن در داخل خانه یک خیال بود. برای رستوران های بی شماری ، خرید به وسیله ای برای بقا تبدیل شد و اهمیت مارک عالی تحویل از بین رفت.

ساخت یک مارک عالی: این یک تکه کیک است
-
قبل از اینکه بتوانید مارک خلاقانه تحویل غذا را پیاده کنید ، باید هویت نام تجاری خود را توسعه دهید. شما به عنوان یک شرکت کی هستید؟ چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند؟ و از همه مهمتر ، چه کسی غذای شما را می خورد؟ درک مأموریت ، هدف و مشتریان شما منجر به توانایی تولید یک برند قاتل خواهد شد.

به یاد داشته باشید: ثبات نام تجاری باعث می شود برند شما قابل شناسایی و اعتماد باشد. همانطور که پالت رنگ ، آرم و بسته بندی خود را توسعه می دهید ، سازگاری به بازی در خواهد آمد. وقتی نوبت به نام تجاری تحویل می رسد ، باید در فکر حرکت باشید. آرم شما باید روی بسته بندی داخلی ، بسته بندی بیرونی ضد آب ، منوی خرید ، ماشین تحویل ، حتی حتی لباس فرم عالی داشته باشد. با داشتن یک هویت تجاری مشخص و احساس سازگاری با نام تجاری ، شما کاملاً مجهز به ارائه یک مارک تحویل غذا خواهید بود که در شخصی ترین شرایط: خانه آنها با مشتریان ارتباط برقرار می کند.

بیکن را به خانه بیاورید: با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و آن را شخصی کنید
-
بیایید به ماهیت ذاتی مارک تجاری آماده فکر کنیم: شما یک مارک تجاری ایجاد می کنید که در طبیعت وجود دارد و سپس وارد خانه مصرف کننده می شوید. غذا خود راهی طبیعی برای تقویت ارتباط و اجتماع دارد. این قدرت در ایجاد خاطرات مثبت و پیوند افراد با یکدیگر بسیار زیاد است. در یک قرار ملاقات ، یک وعده غذایی خانوادگی یا یک شب در کنار ستاره صابون های مورد علاقه خود باشید. اما اگر مارک تحویل شما به نقطه اصابت نرسد ، محصول خوراکی شما بدان معنی است که این چیزی است که مخاطبان فراموش نمی کنند. با مراحل زیر اطمینان حاصل کنید که مارک تجاری شما طعم خوبی دارد.

مودب باش
وقتی نوبت به مصرف غذا می رسد ، پایداری به سادگی کار درستی نیست - این هم چیز خوبی است. با هر سفارش حمل ، وارد خانه های مشتریان می شوید. با کاهش ضایعات و وسایل غیر ضروری ، می توانید عنصر حسن نیت را به تجربه اضافه کنید.

دو عنصر هدر دهنده تحویل غذا کیسه و ظروف است. از بین بردن کیسه آسان است ، زیرا اضافه کردن یک ظرف اضافی هنگامی که غذا از قبل موجود است ، ضروری نیست. در عوض ، کانتینرهای مخصوص رفتن با دستگیره های داخلی را انتخاب کنید ، که روند پاکسازی را آسان تر و هدر می دهد. با خندق زدن ، نشان می دهد که برند شما نه تنها به محیط ، بلکه به مشتری اهمیت می دهد.

وقتی نوبت به بسته بندی حمل می رسد ، ظروف باعث ایجاد ضایعات زیادی می شوند. اغلب اوقات ، مجموعه های از پیش بسته بندی شده را با 3 ظرف و یک دستمال می بینیم. بسته بندی پلاستیک اضافی اضافه می کند ، به علاوه ، مشتری اغلب به هر 3 ظروف نیاز ندارد.

در عوض ، بسته های کاهش دهنده زباله را که برای نگهداری ظروف طراحی شده اند انتخاب کنید. این امر باعث کاهش وجود پلاستیک اضافی و همچنین کمک به برش ظروف مورد نیاز می شود. به عنوان مثال ، اگر مشتری سوپ سفارش دهد ، فقط با یک ظرف خوشحال خواهد شد و از شما برای کم کردن موارد غیر ضروری تشکر می کند.

نوآور باشید
بسته بندی تحویل غذا به برند شما این امکان را می دهد تا خلاقیت ایجاد کند و در عین حال بیانیه ای درمورد اینکه چه کسی هستید و برای چه چیزی ایستاده اید ، بیان کند. بیایید بگوییم شما یک همبرگر هستید که با اجازه دادن به مشتریان برای ساخت کارهای خود رشد می کند. این تجربه به راحتی می تواند با ایجاد تقسیم کننده ها و بخشهای واضح برای مواد برگر ، البته در پالت رنگی چشمگیر این شرکت ، به بسته بندی تبدیل شود.

https://99designs.com/blog/logo-branding/

برچسب ها هویت تجاری , مارک ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 386
  • بازدید کلی : 912
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی